שאלות נפוצות

לפני שתזמין

כיצד אוכל לבצע הזמנה באתר שלך?

השתמש בטופס בעמוד הראשי כדי להזין את תאריך ההגעה שלך ואת תאריך ההחזרה. שכבת הקלדת האיסוף וה- nbsp; מיקום, הטופס ימלא אותו באופן אוטומטי. לאחר מכן הקלד את מיקום ההפעלה. בחר את התחל מיקום. עשה את אותו הדבר למידע חוזר אם אתה זקוק להעברה דו כיוונית.בחר את מספר האנשים והמשיך לשלב הבא. אם אינך יודע למצוא את המיקום המדויק שלך, אנא הקלד את המיקום הקרוב ביותר. עם זאת, אם אינך בטוח, אנא צור איתנו קשר .

לאחר שתעבור לשלב 2 המערכת תדרוש ממך לבחור את הרכב שלך. הרכבים יופיעו על פי מספר האנשים בחרת בשלב הראשון. רכב 4 מושבים יהיה זמין רק אם אתה נוסע עם פחות מ- 5 אנשים. ו- nbsp; לאחר שתסיים את בחירת הרכב, השלב האחרון ו- nbsp; ידרוש ממך למלא את הפרטים אנא וודא שאתה ממלא את כל השדות הדרושים לחוויית העברה ללא טרחה.

לאחר שתקבל שמור את כל שלבי ההזמנה, הפרטים שלך נמצאים בבסיס הנתונים שלנו. מיד תקבלו מאיתנו בדואר האלקטרוני עם פרטי ההזמנה שלך. למרות זאת; ההזמנה לא מאושרת עד לפחות מתבצע תשלום מראש. הקישור לטופס התשלום מסופק בשלב האחרון של ההזמנה, כמו גם לוח המחוונים, אליו תוכלו לגשת מהתפריט הראשי. המערכת תיצור עבורך חשבון באופן אוטומטי, כך שתזדקק לאישורים אלה כדי לגשת ללוח המחוונים שלך. האישורים נשלחים אליך ברגע שתשלים את שלבי ההזמנה. אנא וודא שאתה מוסיף [email protected] לרשימת הבטוח שלך, כך שהדואר האלקטרוני לא ילך לאיבוד בתיקיית הספאם שלך.

איך ומתי אני משלם עבור ההעברות שלי?

ברגע שאתה מבצע הזמנה, עליך לבצע תשלום כדי להבטיח אותה. אתה יכול לשלם זאת באופן מקוון באמצעות כרטיס האשראי שלך. אנו משתמשים ב שער תשלום מאובטח תלת-ממדי מעל שכבת שקע מאובטחת כדי לאסוף את התשלומים המקוונים שלנו. טופס התשלום בכרטיס האשראי מסופק לך בשלב האחרון של ההזמנה ניתן להגיע לאותו טופס קישור דרך דף החשבון המוגן באמצעות סיסמה. אתה יכול לגשת לדף החשבון שלך על ידי לחיצה על קישור חשבון בראש האתר. תתבקש להתחבר. פרטי ההתחברות שלך נשלחים אליך בדואר האלקטרוני בשלב האחרון של ההזמנה. אז אנא בדוק את תיקיות הספאם שלך למקרה שהדואר האלקטרוני שלנו ייפול בתיקיות הספאם שלך.

יש לך גם אפשרות לבצע תשלום מלא בהזמנה. עשה זאת רק אם אינך מוכן לשלם מזומן בעת האיסוף.

האם המחירים לאדם או לרכב?

המערכת שלנו מייעדת רכב מתאים למספר נוסעים שנבחר. כלומר אם תבחר 4 נוסעים, המערכת שלנו תמליץ על רכב 4 מושבים. עם זאת, אם תבחר 5 נוסעים, המערכת שלנו תמליץ על רכב 6 מושבים. כך שהמחירים אינם לכל נוסע אלא לרכב. אין הנחות לילדים מכיוון שמכוניות מוגדרות לפי מושבים נדרשים לסך הנוסעים.

אני לא יכול למצוא מסלול שאני רוצה להזמין. מה לעשות?

אם אינך מצליח למצוא את המיקום המדויק שלך, אנא הקלד את המיקום הקרוב ביותר. עם זאת, אם אינך בטוח, אנא צור איתנו קשר .

האם אוכל להזמין העברה עם יותר מעצירה אחת?

עיצבנו מנוע הזמנה מיוחד בו תוכל להוסיף רגליים להעברה שלך. אנא בקר ב Tailor Made Page שלנו כדי לבצע את הזמנת ההעברות שלך באמצעות מספר עצירות

לפני שאתה נוסע

איך אני מבטל את ההזמנה שלי?

תוכל לבטל את הזמנתך על ידי שליחת בקשת ביטול דרך לוח המחוונים שלך. תצטרך להזין את כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה שלך כדי לגשת למרכז השליטה שלך. את הסיסמא שלך תוכל למצוא בהודעת הדואר האלקטרוני הראשונה שהמערכת שלנו שולחת לך בהקדם כשאתה משלים את ההזמנה שלך, אנא קרא את מדיניות הביטול שלנו.

איזו זכאות למטען תהיה לי?

בדרך כלל, הרכבים מסוגלים להוביל תיק אחד גדול וקטן לאדם. עם זאת, אם יש לך עודף מזוודות, אנא הודע לנו מראש בכדי להימנע מבעיות שטח בשדה התעופה.

איפה אפגוש את הנהג כשאגיע? מה אם לא אוכל למצוא אותו??

הנהג שלנו יהיה בטרקלין היציאה משדה התעופה, יחזיק פיסת נייר עם שמך. אם אתה לא רואה את שמך כשאתה יוצא, אל תיבהל. הוא יכול היה פשוט להחנות את המכונית אנא התבונן סביב בזהירות. אם לאחר 2-3 דקות אתה עדיין לא מצליח לאתר את שמך, אתה יכול להתקשר לנהג שלנו. מספר הטלפון שלו יהיה באונך ההעברה שלך. באופן אלטרנטיבי אתה יכול להתקשר למספר החירום 24 שעות ביממה, המסופק גם הוא בשובר ההעברה שלך.

מה קורה אם הטיסה שלי מתעכבת? האם אני מחויב בתוספת תשלום?

אנו עוקבים ללא הרף אחר לוחות הזמנים של הטיסה. בתנאי שנתת לנו מידע טיסה מדויק, נמשיך את טיסתך ונמשיך לשדה התעופה בהתאם. עם זאת, גם אם מידע הטיסה שלך אינו מדויק, עדיין נחכה לך בשדה התעופה ללא עלות. אך אנא וודא כי בדוק שוב את פרטי הטיסה שלך לפני הגשתך כדי להימנע מאיתנו לבלות שעות בשדה התעופה ומחכה לך. באחריותך להודיע לנו על שינויי הטיסה שלך, אם יהיו כאלה. אנא וודא שאתה מספק מספר טלפון בהזמנה, שהוא נגיש גם בקפריסין. על ידי הצגת מספר טלפון נייד זה, אתה תעזור לנו להגיע אליך במקרה של בלבול טיסה גם אם אתה בשדה התעופה.

מהם הליכי הוויזה במעבר הגבול מדרום לצפון ולהיפך?

תהליך זה עשוי לארוך 10 דקות תלוי במספר הרכבים והנוסעים החוצים את הגבול באותה תקופה. כל בעל דרכון באיחוד האירופי יכול לחצות כל גבול ללא שום בעיה. מחזיקי דרכונים של האיחוד האירופי יכולים לעבור רק את הגבול במעברי קרמיה ולטרה.

אם המטען שלי ילך לאיבוד, האם תאסוף אותו עבורי כאשר הוא יגיע מאוחר יותר?

לכל חברות החברות של חברות התעופה יש סוכני טיפול המספקים מטען אבוד לבעליהם. כך במקרה זה, המטען שלך יועבר אליך על ידי סוכן המטפל.

גודל הקבוצה שלי השתנה, האם אוכל לבחור רכב אחר?

אם גודל הקבוצה או היעד שלך צריכים להשתנות, אנא הודע לנו מיד באמצעות הדואר האלקטרוני או טופס יצירת הקשר

כמה זמן תעבור ההעברה?

אנא עיין בהמשך לגבי משך העברות גס. אלה נתונים לשינוי בתנאי התנועה הנוכחיים

  • Ercan לקירניה: 45 דקות
  • Ercan ל- Famagusta : 45 דקות
  • Ercan עד Bafra: שעה
  • Ercan ל Lefkosa: 30 דקות
  • לרנקה לקירניה: שעה 20 דקות
  • פאפוס לקירניה: שעתיים 45 דקות

מצבים מיוחדים

מדיניות ביטול

אתה יכול לבטל את ההזמנה שלך ולקבל החזר מלא אם תבטל 72 שעות לפני הגעתך. כל בקשות הביטול חייבות להיעשות דרך לוח המחוונים שלך. אם אתה מבטל את ההזמנה שלך בכל עת לאחר מכן תחויב בביטול עמלה שהיא 20% מהסכום הכולל. זה בדרך כלל המקדמה שביצעת.

מה קורה אם אני מפספס את העליה למטוס שלי?

אם אתה מפספס עלייה לטיסה שלך, הודע לנו מייד. אנו נשנה את האיסוף שלך לטיסה הבאה שלך ללא עלות נוספת.

ניהול חשבון

כיצד אוכל לגשת ללוח המחוונים שלי?

לוח המחוונים שלך הוא אזור המוגן באמצעות סיסמה ובו תוכל לבדוק את ההזמנות שלך, לבצע תיקונים וביטולים. תוכל גם להדפיס את שובר הקבלה וההעברה שלך בלוח המחוונים שלך. גישה למרכז השליטה דורשת אימות דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלך סיסמה. פרטי ההתחברות שלך נשלחים אליך בדואר האלקטרוני בסוף ההזמנה. אם תשחרר את פרטיך, אתה רשאי לבקש את הסיסמה שלך להישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שלך בכתובת בכל עת.

עלינו

איזה סוג וייצור הם כלי הרכב שלך?

יש לנו צי מכוניות שנסע בין מוניות מרצדס בנץ ליונדאי H1 ולמרצדס בנץ ספלינטר. 4 המושבים שלנו הם מכוניות ומכוניות מרצדס בנץ 220. 7 המושבים שלנו הם מרצדס בנץ ויטו ויונדאי H1. 12 שלנו מושב הוא מרצדס בנץ ספרינטר.

האם החברה שלך מורשית ומבוטחת במלואה?

אנו מורשים ומבוטחים באופן מלא לפעול גם בדרום ובצפון קפריסין.